로고

AIMEET
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    біз түркілерміз өлеңі

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Brandy
    댓글 0건 조회 19회 작성일 24-10-08 03:35

    본문

     
     
     
     
     
     

     
     
    біз түркілерміз өлеңі [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Ұ.Есдәулетов «Біз түркілерміз». Қазақ әдебиеті, 10 сынып. Біз – түркілерміз! Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз, Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз, деген өлең жолдарынан ақынның ұлттық, асқақ рухын, ұлтжандылық келбетін анық байқай аламыз. БІЗ ТҮРКІЛЕРМІЗ Біз түркілерміз Біз түркілерміз! Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз, Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз, Көк бөріден туғанымыз рас. Ұлықбек Есдәулетов. «Біз түркілерміз». Сабақтың мақсаты. Шығарма үзінділерімен жұмыс. Көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру. Біз түркілерміз" өлеңі Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың 2012 жылдың 28 сәуірінде өткен телеарнасында айтылған. Бұл өлеңде ұлтжандылықтың сипаттамасына қатысты. Ұлықбек Есдәулеттің «Біз түркілерміз» өлеңін Түркияның бұрынғы мәдениет министрі, белгілі қоғам қайраткері Намык Кемал Зейбектің сөзімен байланыстырып. Сіңгенше ғана тіріміз. Уақыт зулап улы оқтай, Уатып өтер төзімді. Сондықтан, балам, күн батпай, Айтып қал,айтар сөзіңді», – деген өлеңі таңғалдырды. Ішінде біз. БІЗ ТҮРКІЛЕРМІЗ Біз түркілерміз Біз түркілерміз! Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз, Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз, Көк бөріден туғанымыз рас. Әсет Есжан Біз түркілерміз YouTube. Есдәулет «Біз түркілерміз». Қазақ әдебиеті, 10 сынып, қосымша материал. 1-тапсырма. Ж. Ұлықбек Есдәулеттің «Біз түркілерміз» өлеңін СКТ сызбасы. БІЗ ТҮРКІЛЕРМІЗ Біз түркілерміз Біз түркілерміз! Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз, Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз, Көк бөріден туғанымыз рас. Көк бөрілі көк байрақ көкке шықса, Қай дұшпанның алдында іркілерміз? Біз – түркілерміз! Ұлықбек Есдәулетов – қазақ поэзиясының кемелдену. Оқушылардың өздеріне қағазды суырады, кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақтың мақсаты және жетістік критерийлері таныстырылады, әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну. Оқушылардың өздеріне қағазды суырады, кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақтың мақсаты және жетістік критерийлері таныстырылады, әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну. Ашық сабақ: Ұ.Есдаулет "Біз түркілерміз". Білім алушыларға Ұлықбек Есдәулеттің өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпарат беру, өлеңін талдау, білімдерін арттыру. Баяндалатын оқиғалар мен қазақ тарихының байланысын. Біз – түркілерміз! Көк аспандай жарқылдап, күркірерміз, Көк аспанның бұлтындай сілкінерміз, деген өлең жолдарынан ақынның ұлттық, асқақ рухын, ұлтжандылық келбетін анық байқай аламыз. Сіңгенше ғана тіріміз. Уақыт зулап улы оқтай, Уатып өтер төзімді. Сондықтан, балам, күн батпай, Айтып қал,айтар сөзіңді», – деген өлеңі таңғалдырды. Ішінде біз.

    тұрақты және айнымалы ток айырмашылығы, тұрақты токтың белгіленуі кітапханаға кітап сыйла акциясы сценарий, сыйлыққа кітап акциясы жеткіншектер мен ересектердің өзара қарым қатынасы тоқты жеміс табақтары аниме, онда ол өзінің күшін сиқыр мектебінде жасырады акция одна страна одна книга в казахстане в 2021 году педагогикалық зерттеу нәтижелері

    қиял процесінің ойлаудан басты ерекшелігі: - уақыты мен қамту көлемі шектелмеген ес түрі [Читать далее...]

    Ал ұзак мерзімді естің уақыты да, қамту көлемі де шексіз. Бірнеше Уақыты да, қамту кѳлемі де шексіз ес түрі: а) нацты ес; б) цысца мерзімді ес. Жан. қуаттарының кейбірі (түйсік, қабылдау, елестету, т. б.) сыртқы дүние. заттары мен құбылыстарын тікелей танып, білуде, енді біреулері (ойлау, қиял. т. б.). Қиял дегенiмiз сыртқы дүние заттары мен кұбылыстарының субъективтiк образдарын қайтадан жаңартып, өңдеп, бейнелеуде көрiнетiн, тек адамға ғана тән психикалық процесс: Адамда қиял пайда. Бала қиялын дамыту жолдары. Образдық-сезімділік түрғыдан әлемді тану, адам болмысына үңілу, тіршілік-түрмыс мәнісін бағалау, көңіл-күй қүбылыстары және киял ыркымен жүзеге асатын суретті. ОЙЛАУ ЖӘНЕ ҚИЯЛ Ойлау дегеніміз не? Ойлау дегеніміз-сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының байланыс-қатынастарының миымызды жалпылай және жанама түрде сөз арқылы бейнеленуі. Ойлаумен байланыспаған ес заңцылықтары;. E. Психикалық сырқаттылардың есте қалдыру әрекеті. 3. Уақыты да, қамту көлемі де шексіз ес түрі: A. Қозғалысты ес;. B. Түрі болмасын, ол қашан да əлеуметтік ізгілікке мен биік рухани мəдениет қалыптастырамыз десек басты бетіне жазып қойған. Ал картаның артқы. Ойлау және қиял Зейін дегеніміз адам санасының қоршаған ортадағы белгілі заттармен құбылыстарға белсенді бағытталуын айтамыз. Қиял дегеніміз — сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының субъективтік образдарын қайтадан жаңартып, өндеп, бейнелеуде көрінетін, тек адамға ғана тән психикалық процесс. Қиял—қабылдау,ойлау және есте сақтау аралығындағы жағдайлардағы адам психикасының ерекше формасы. Бұл психикалық процесс формасының ерекшелігі адам ағзасына қызметіне де байланысты. Уақыты да, қамту көлемі де шексіз ес түрі. А) нақты ес В) қсқа мерзімді ес С Ниетке жету әрекетінен ажыралмаған мақсаты анық мазмұны мен әдістері түсінімді. Мектептептегі баланың негізгі әрекеті болып табылатын ойын бала қиялын дамытуда ерекше орын алады. Ойын үстінде оның творчестволық. Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі баланың қиял үдерісінің дамуына сипаттама. Бала ойы. Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі баланың ойлау үдерісініің дамуы. Ойлаудың негізгі ойлау жолы көрнекі әрекеттік ойлаудан. Уақыты да, қамту көлемі де шексіз ес түрі А)нақты ес В) қысқа мерзімді ес Ниетке жету әрекетінен ажыралмаған мақсаты анық, мазмұны мен әдістері түсінімді. Оқыту принциптері мұғалімнің позициясынан ғана емес, оқушының оқу әрекетін ескеру тұрғысынан қарастырылды. 40-шы жылдары кеңестік педагогика оқыту теориясы мен. Қиялдың түрлері. Есте қалдыру. Ойлаудың классификациясы. Механикалық есте қалдыру. Қиял объективтік дүниені жүйкеде сәулендірудің айрықша бір түрі. Сөйлеу адам санасының басты белгісі. Білім беру процесі оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін қамтиды: дәріс, семинар, практикалық жұмыс, көшпелі практикалық сабақтар, тренингтер. Бала қиялын дамыту жолдары.


    художественная школа для взрослых
    уролог атырау достар мед
    отбасы психологиясы пәні

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ казакстаннын ен биык нуктесы ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.