ток көзінің эқк және ішкі кедергісін анықтау - ток көзінің эқк-ін және…
페이지 정보
본문
ток көзінің эқк және ішкі кедергісін анықтау - ток көзінің эқк-ін және оның ішкі кедергісін анықтау [Подробнее...]
Ток көзінің ПӘК-і. Ашық сабақ 10-сынып «Температура зат бөлшектерінің жылулық қозғалысының орташа кинетикалық энергиясының өлшемі. Ашық сабақ Шарапиева Гүлбағида Куанышқалиқызы 10 сынып. Ток көзінің ЭҚК-і мен ішкі кедергісі. Толық тізбек үшін Ом заңы. Ток көздерін тізбектей және параллель жалғау. Ток көзінің ішкі кедергісі болады. Ток көзі мен тұтынушыдан тұратын тізбекте ЭҚК-і зарядтың энергиясына тең болады. Кернеу ішкі тізбекте жоғалтқан энергияға тең болады, сонымен бірге ішкі. Ток көзінің ПӘК-і. Ашық сабақ 10-сынып «Температура зат бөлшектерінің жылулық қозғалысының орташа кинетикалық энергиясының өлшемі. Ашық сабақ Шарапиева Гүлбағида Куанышқалиқызы 10 сынып. ЭҚК тоқ көзінің электр тізбегі 110 В тең, тоқ көзінің ішкі ке- са, және оның кедергісі жұмыс істеп тұрса, онда оның тоқ шамы арқылы. Тұйық тізбек үшін Ом заңын Лабораториялық жұмыс №10. Ток көзінің ЭҚК-ін және оның кедергісін анықтау қолдана отырып, 13.14-суретте көрсетілген сұлба бойынша реостаттың көмегіменток күшін өзгертіңіз. Амперметр және вольтметр көрсеткіштері бойынша бірнеше өлшеулер жүргізіп ток көзінің ЭҚК-і мен ішкі кедергісін анықтаңыз. және, сонда немесе., осыдан Демек, ал болғандықтан, онда. Жұмыстың барысы: 13.14 суреттегі сұлба бойынша тізбекті жинаңыз; Реостат жылжытпасын орта бөлігіне қарай орналастырыңыз; амперметр және вольтметр көрсеткіштерін жазып алыңыз; Реостат жылжытпасын жаңа орынға ауыстырыңыз; амперметр және вольтметрдің жаңа көрсеткіштерін жазып алыңыз. Ток көзінің эқк және ішкі кедергісін анықтау, ток көзінің эқк-ін және оның ішкі кедергісін анықтау Электрлік ток өткізгіштегі туындайды әсерінен электр өрісі, заставляющего еркін зарядталған бөлшектер келу бағытталған қозғалысы. Құру ток бөлшектерді. Просмотр содержимого документа «Ток көзінің ЭҚК мен ішкі кедергісін өлшеу.» БҚОӘББ «Жоғары аграрлық-техникалық колледжі» МКҚК. Сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс №12 Ток көзінің ЭҚК мен ішкі кедергісін өлшеу. Пән атауы: Физика. 1.Жалпы мәліметтер. Құрал жабдықтар: вольтметрлер (3 дана); кедергісі 6 Ом болатын резистор; 6,3 В х 0,3 А (3 дана) шам; ток көзі; жалғағыш сымдар. 4. Сабақтың барысы. Сабақтың басы(15 мин): Өткен материалды еске түсіру. Гальвани элементінің батареясына 16 Ом кедергіні қосқанда тізбектегі ток күші 1 А болғанда, ал 8 ЭҚК-ін және ішкі кедергісін табу керек. Материал жайлы қысқаша түсінік: Ток көзінің ЭҚК мен ішкі кедергісі ҚМЖ. В.Егер сымның ұзындығы10км,көлденең қимасы 70мм2 және кедергісі 3,5ом болса,бұл сымның меншікті кедергісі қалай болады? 10. С.Электр тізбегіне тізбектей қосылған 2 және 4омдық. 11. А.Өткізгіштің ұштарына түсірілген кернеу 5В,одан өткен заряд 100Кл. 22. Сабақты бекіту. 23. 1) Аккумулятордың ЭҚК-і 2В, тізбектегі ток 2А, 24. А) Жеке тармақтарындағы ток күшін табыңдар? 25. R1=3 Ом, R2=25 Ом, R3=7,55 Ом, R4=2. Слайд 1710.ЭҚК-і12В-қа тең және ішкі кедергісі 1 ОМ ток көзіне кедергісі 5. ом –ға тең реостат қосылған.Тізбектегі ток күшін және ток көзінің қысқыштарындағы кернеуді табыңдар? оның ішкі кедергісін және тізбек кедергісін табыңдар. Р3=50 Вт U=1,8 В Т/к r, R-? Шешуі. Ток көзiнiң ЭҚК-i және оның iшкi кедергiсi. Егер көздiң полюстарын көздiң iшкi кедергiсiмен салыстарғанда өте аз кедергiсi бар өткiзгiпен жалғастырса, қысқаша тұйықталу жағдайы болады. Егер сыртқы тiзбектiң сыртқы кедергiсi R=0 болса, қысқаша тұйықталудың ток күшiнiң максимал шамасы. (5.15). болатыны Ом заңынан шығады. Осыдан қысқаша тұйықталудың ток күшi көздiң ЭҚК-сынан басқа iшкi кедергiсiне де тәуелдi екенiн көремiз. Сондықтан қысқаша тұйықталу әр түрлi iшкi кедергiсi бар ток көздерi үшiн әр түрлi қауып келтiредi. Ток көзiнiң iшкi кедергiсi зарядтар қозғалатын ток көзiнiң iшiндегi ортаны сипаттайды. 5.7-сурет. Ток көзiнiң iшкi кедергiсi оның табиғи қасиеттерiне тәуелдi. Бұл баланс мүмкіндігін және кеңістікте сұйық фазаның болуын анықтайды. U0 кернеу өзгермейтініне көзіміз жетеді (ток көзінің ішкі кедергісін R1 және R2.
анықтамалар мен ұғымдардан жұп құрыңыз - жаңа сабақты түсіндіру әдістері [Читать далее...]
Қорытындылайды); 2) баяндаушы (жаңа сабақты түсіндіру үшін түрлерін, негіздеу мен дәлелдемелік ұғымдарды қалыптастырды. Философия шеңберінде айрықша пән. Анықтамалар мен ұғымдардан жұп құрыңыз а) – елдің шаруашылығын зерттейтін ғылымдар тұтастығы; б) – экономикалық процестер мен заңдардың мәнін анықтайтын ғылымдар; в) – өндіріс, тарату, игіліктер мен қызметтерді ауыстыру мен тұтыну процесінде туындайтын қатынастар; г) – экономикалық процестер мен құбылыстарға тән объективті, қажет, дизайн ойлау әдісі себеп-салдар. Анықтамалар мен ұғымдардан жұп құрыңыз: 5-балл С Блогының Ескертпесі: С блогымен жұмыс істеу кезінде (1-ден 5-ге дейінгі сұрақтар) жауаптың тек 1 дұрыс нұсқасын таңдау керек. «Экономика негздері» пәні бойынша СРСП жұмысы, 2 курс СРСП жұмысы А, В,С, үш блоктан тұрады. СРСП жұмысы үшін ең жоғары балл 15 балл. А Блогының Ескертпесі. Анықтамалар мен ұғымдардан жұп құрыңыз, жаңа сабақты түсіндіру әдістері Білім беру сапасын басқару іс-әрекетінің әдістері мен алгоритмі жайлы білік алу; оны талдау мен түсіндіру әдістері жүйесін қамтитын жаңа педагогикалық. Бүгінгі күнде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесіндегі Өз кезегінде сабақтар теориялық (жаңа сабақты түсіндіру). Аталған әдіс-тәсілдер жинағы білім беру мазмұнында мұғалімдерге көмек құрал ретінде құрастырылды. Сіздердің назарларыңызға қол жетімді ресми интернет-сайттардан және өзім құрастырған ойындар, жаттығулар және әдіс-тәсілдерді ұсынып отырмын. Әдіс-тәсілдер, жаттығулар және ойындарды әркім өзінің шығармашылығын қолдана отырып, өзгертіп жүргізулеріне болады, ал бұл өз ретінде сабақтың қарқынды өтуін жоғарлатады. Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Сабақта өтілген ұғымдарды өз есімдерімен байланыстырып айтуларына болады. «Атаулар (терминдер) кестесі». Жаңа тақырып бойынша өз ойыңмен анықтама беріп, қорытынды жаса. Жауаптарын сәйкестендір. Үлгі Фактінің қайталануын көздейтін сұрақты қоюдың орнына, ол оқушыны ойлануға мәжбүрлейтіндей етіп құрыңыз. Сабақтың мақсаты: Дәрілік заттардың физико-химиялық қасиеттерін ескере отырып сапалы дәрілік түрлер дайындауды және олардың сапасын бағалауды үйрену. Оқыту әдісі: дәріс. Материалдық-техникалық жабдықталуы: А) техникалық құралдар: Графпроектормен тақырып бойынша рецептерді демострация жасау. Анықтама жазу үлгісі атты Баяндамалар, реферат, пәні Барлық пәндер. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Білім алушыларда практикалық әрекеттер мен әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру үшін қажетті мектептік ортаны құру қағидасы: 1) білім мен дағдыларды жаңа жағдайға.
әдептіліктің жеке адам өмірінде алатын орны әдептілік ережелері, әдептілік қағидалары курс доллара тенгриньюс, курс доллара - новости 45 градусқа қарсы жатқан катет, 60 градусқа қарсы жатқан катет теорема шаг летний лагерь, летний лагерь нурсултан каспи гид это, как открыть чат с каспи гид
простые гадания на будущее
бжб тжб баяндама
райым уайыс - тангы елес
2 саны туралы тақпақтар
казахско-русский словарь
.
==============================================================
~~~~~ практика соляра ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글lithium: Reliable sources for purchasing lithobid 300 mg medication. 24.07.25
- 다음글yt mp4 577 24.07.25
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.