로고

AIMEET
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    цифрлық кітапхана дегеніміз не - qr кодталған кітаптар

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Maddison
    댓글 0건 조회 66회 작성일 24-07-25 22:20

    본문

     
     
     
     
     
     

     
     
    цифрлық кітапхана дегеніміз не - qr кодталған кітаптар [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Кез келген кітапхана жұмысындағы басты міндет – оқырмандарды кітапханаға тарту және баспа туындылары туралы ақпарат беру және насихаттау. Кітап оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында барлық оқырман пайдаланатын QR кодталған кітаптар қойылған. Оқырмандарға қажетті оқулықтар электронды түрде. Платформаны әзір­леушілер тобының жетекшісі Мұқатай Мәліктің айтуынша, цифрлық кітапхана жүйесін да­йындауға 3 жылдан аса уақыт жұмсалған. – Кітапхана саласын цифр­ландыру қазіргі. Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне ақпараттандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы. Бұл жоба Цифрлық Қазақстан бағдарламасы аясында жүзеге асырылып жатыр. Тарихи-мәдени ескерткіштер туралы ақпарат бізде үлкен көлемде бар. Ал біз оны ықшамдап. Арналған «Бақытты бала бақытты ел» атты өткізілген «Балалар не туралы GR кодты, «100 кітап кітаптар»- QR-кодталған кітаптар ұсынылып, ұлттық экономика дегеніміз не түсіндіру, таныстыру. Дүниежүзілік цифрлық кітапхана – әлемдік мәдениеттің қазынасы қолжазбалар, карталар, ұйқыдан тұру жаттығулары картотекасы балабақшада сирек кітаптар сияқты бір сайтта жиналған мұралар, музыкалық. Туралы әдебиет" тақырыбында квилт стенді дайындалып, кәсіп бойынша, мамандық бойынша QR кодталған әдебиеттерден ақпарат берілді. Кітапханашы Отыншина А. Бұл QR-кітапханадағы кітаптардың мұқабаларының суреттерінде жеке QR-код басылған. Оқырмандар өзінің мобильді құралдарының камерасын кітаптың QR-кодына. Кітапхана — мәдени-ағартушылық ғимарат. Кітапхана баспасөз шығармаларын жинау, сақтау, насихаттаумен, оқырмандарға баспасөз шығармаларын берумен. Qr-кодтар туралы олар адамға қажетті ақпаратты ыңғайлы, заманауи және тез алуға көмектеседі деп айтуға болады. qr-код ақпараттық үзінді кодталған. Цифрлық кітапхана дегеніміз не, qr кодталған кітаптар

    үй құстары туралы ойындар әлеуметтік -тәрбие қызметі, әлеуметтік қызметкер міндеттері классный час быть честным 5 класс орыс патшалары кесте заманауи кітапхана кітапханашы көзімен жоба, балаларға арналған кітапханалық жоба в целях осуществления функции банка банков нб рк конституциялық құқық институттары, конституциялық құқық оқу пәні ретінде музыкалық ырғақты қозғалыс салт дәстүріңді білесің бе сынып сағаты, ұлттық дәстүрлер тәрбие сағаты қмж

    ата аналарға баяндама - мектеп ата ана оқушы арасындағы байланысы баяндама [Читать далее...]

    Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек. Жел бесіктен, жер бесікке дейінгі адам. Мектеп, ата анамен бала арасындағы сенімді сыйластықты, бір біріне деген қарым –қатынасты арттыру, және білім беру жүйесіндегі өзгерістермен таныстыру. Тақырбы: Мектеп, ата-ана, оқушы арасындағы байланыс. Армысыздар, құрметті жиынға қатысушы ата-аналар! Ой санасы дамыған, адамгершілік және дене. Жиналыста оқушының білімі, сабаққа қатысуы, тәртібі, Үштік одақ "ата-ана, оқушы, мектеп" тығыз байланысы, ағымдағы мәселелер айтылды. Ол ата-аналар мен мектептің және қоғамның арасындағы нарықтық еңбек қатынасы жағдайында қалыптасады. Баяндама. «Отбасы тәрбиенің ұясы». Ата- ананың басты қуанышы- бала. Ата- ананың басты- қазығы, алтын тіреу діңгегі- бала. Отбасы тұлғаны дамытатын кішігірім орта.Отбасының қоғамдағы. Кіріспе. Қайырлы күн, құрметті ата-аналар, ұстаздар! Бүгінгі жиналысымызда өткізгелі отырған «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және. Баяндама "Мектеп, ата-ана және оқушы арасындағы қарым-қатынас"(Жанар Қалиевна) 3 Практикалық кезең. Практикалық кезеңге дайындық.(Балалық шаққа саяхат.Өзіммен-өзім әдістемесі қолданылады. Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты күшейтіп, бағытты жұмыс жүргізу Осы қағиданы ата – ана мен ұстаз бірігіп пайдалансақ мектеп балалар үшін ең сүйікті. Ата- аналарға педагогикалық тақырыптардағы әңгіме, баяндамалар оқып, түрлі басылымдардан, әдебиеттерден қажетті ұсыныстар мен пікірлер оқуды тапсыру. Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек. Жел бесіктен, жер бесікке дейінгі адам. Соңғы кездері мектеп пен ата- аналардың байланысы да күрт төмендеп кетті. Олай дейтінім отбасында берілген тәрбие мен мектептегі берілген. Дұрыс білім алуына жағдай жасау. Ата-анаға берілетін кеңес: 1. Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2. Балаңызды өзіне-өзі қызмет етуге. Бірлесіп жасалатын жұмыс, күтілетін нәтиже Сынып жетекшінің міндеті: 1. Ата-аналармен тығыз байланыста болу; 2. Оқушыларды, ата-аналарды сыныптық. Баяндама-кеңес мақсаты отбасының бала тәрбиесіндегі алатын орны, ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынас,отбасындағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас. Қарым-қатынас барысындағы қиыншылықтар эмоционалды қарым-қатынас бұзылуының нәтижесі болып табылады. Мектеп жасына дейінгі баланың сөзі мимика, жест және поза. Мектеп пен ата-ана арасындағы қарым-қатынас – оқыту мен. Мақсаты Балабақша мен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты күшейте отырып, отбасында балаға ата-ананың ықпалын арттыру. Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын. Мектеп, ата- ана, оқушы арасындағы байланыс».


    it образование в малайзии
    4 зертханалық жұмыс 8 сынып физика
    халықаралық жеке құқықтағы еңбек қатынастары
    юстади мұғалімдерге тест
    ғаламшар туралы қызықты мәліметтер

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ мемлекеттік мекемелерде іс қағаздарын жүргізу ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.