로고

AIMEET
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    механикалық кернеу - кернеудын олшем бырлыгы

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Nydia Patel
    댓글 0건 조회 93회 작성일 24-07-28 00:05

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=механикалық+кернеу+кернеудын+олшем+бырлыгы
     
     
    механикалық кернеу - кернеудын олшем бырлыгы [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    0 голосов. механикалық – материал деформацияланған кезде пайда болатын ішкі күштер. ответил от алуа. комментировать. Механикалық кернеу, кез-келген қимасына серпiмдiлiк күштер әсер ететiн, деформацияланатын дененiң кернеулiк күйiн сипаттайды. Бұл, деформация кезiнде дене бөлшектерiнiң орын ауыстыруына қарсылық жасайтын молекулалардың артық тартылыс және тебiлiс күштерi. Механикалық кернеу деп Fсер серпiмдiлiк күшi шамасының дененiң көлденең қимасының S ауданына қатынасын атайды: (2.7). СИ жүйесiнде кернеудiң өлшем бiрлiгi ретiнде, қысымдағыдай 1 Па = 1 Н/м2 – ты қабылдайды. Гук заңы. Стерженнiң созылуы кернеу σ ның салыстырмалы ұзару ε ға тәуелдiлiгiн сипаттайды. Бұндай тәуелдiлiктiң графигi созылу диаграммасы деп аталады. Егер өткізгіш ұштарындағы кернеу 6 В, кедергісі 3 Ом болса, ондағы ток күші нешеге тең? Электр кернеуі деген не? Ол қандай бірлікпен беріледі. Электр кернеуі деген не? Ол қандай бірлікпен. Бойлық толқындар серпімді ортаның көлемді деформациясымен байланысты, сондықтан кез кеген ортада – қатты, сұйық, газ тәрізді – тарала алады. Мұндай толқындардың мысалы ретінде ауадағы дыбыс толқындарын айтуға болады. Материалдың механикалық қасиеттері. Материалдың ең үлкен (қауіпті) кернеуін анықтау үшін сол материалдан үлгі жасап, созылуға немесе сығылуға сынақ жасалады. Материалға сынақ жасағанда. Мұндағы σшек есептелетін тетік материалының шектік кернеуі; n – беріктік қор коэффициенті. Есептерді шығарғанда Халықаралық бірлік жүйесін (СИ) пайдалану қажет. Қысымның, механикалық кернеудің және серпімдік модульдің өлшем бірлігі деп, паскаль (1 Па =1 Н/м2) қабылданған және оған еселі бірлік -мегапаскаль (1МПа =106 Па). СӨЖ бірінші есебін «Созу мен сығу»және «Қию әдісі» тақырыптарын оқып алып кіріскен жөн. Есеп студенттен бойлық күшті, тік кернеуді, ұзару мен қысқаруды және N мен эпюрлерін тұрғызуды білуін талап етті. 1.2 Созылу және сығылу. Негізгі ұғымдар мен байланыстар. Механикалық кернеу- ішкі күш өлшемі, деформацияланған денелерде пайда болып, күш шамасының осы күш әсер ететін ауданға қатынасы Денеге әсер. КЕРНЕУ. КЕРНЕУ, м е х а н и к а л ы қ – сыртқы ықпалдардың (жүктемелердің, температура өзгерісінің, т.б.) әсерінен, денеде (машиналарда және құрылыстық бөлшектерде) пайда болатын ішкі. Күш дегеніміз демалу немесе дененің қозғалыс күйін өзгерте алатын әрекет; сондықтан ол белгілі бір дененің қозғалыс жылдамдығын, бағытын немесе бағытын жеделдете немесе өзгерте алады. Кернеу дегеніміз бұл оны тартатын қарсы. Бойлық толқындар серпімді ортаның көлемді деформациясымен байланысты, сондықтан кез кеген ортада – қатты, сұйық, газ тәрізді – тарала алады. Мұндай толқындардың мысалы ретінде ауадағы дыбыс толқындарын айтуға болады.



    ғылыми мәтін - ғылыми мәтін құрау [Читать далее...]

    Ғылыми-стиль —зат не құбылыс ғылыми негізде сипатталып, дәлелдеуді қажет ететін стильдің бір түрі.Ғылыми-стильдегі еңбектерге монография, оқулық, мақала, ғылыми есеп, диссертация, реферат, баяндама, тезистер, патенттер, сан есім мағынасына қарай нешеге бөлінеді т.б. жатады. Мысалдар: 1) Физика. "Бір инерция моментінен екінші инерция моментіне көшу мына теория бойынша орындалады: кең келген айналыс осіне қатысты инерция моменті сол оське параллель.Ауырлық центрінен өтетін оське қатысты инерция моменті мен дене массасының сол дене ауырлық центрінің айналыс осінен қашықтығы квадратының көбейтіндісінің қосындысына тең болады". 2) География. "Глобус — Жердің моделі. Жердің пішінін оның кішірейтілген моделі — шардан көруге болады. Ғылыми мәтін авторды сыни ойластырылған зияткерлік шебер ретінде сипаттайды, ол идеялардың серпінді әлеміне сенімді түрде еніп, өз мүдделері саласындағы. 1) Тірек сызбаны пайдаланып мәтін құрау. Әр топқа тапсырма беру. Үш топта "Түйе" тақырыбына мәтін құрайды. 1 топқа: Мәтін "Түйе төрт түлік малға жатады"- деп басталады. Жинақта қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде тыңдалым және оқылымға арналған мәтіндер ұсынылған. Мәтіндер орта білім берудің барлық деңгейлерінің оқу бағдарлама. Мәтіндер. Жинақта қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде тыңдалым және оқылымға арналған мәтіндер ұсынылған. Мәтіндер орта білім берудің барлық деңгейлерінің оқу бағдарламалары негізінде құрастылған. Жинақ тілдік пәндердің мұғалімдері мен әдіскерлеріне арналған. Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын тексеруге арналған мәтіндер. Қазіргі бастауыш мектептердегі деңгейлеп-саралап оқыту әрбір оқушының жұмыс қарқынын, қабылдау, есте сақтау, ойлау қабілеттерінің ерекшеліктерін ескеруге мүмкіндік береді. Көркем мәтінде көркемдегіш құралдар түрлі эпитеттер, метафоралар,әсерлегіш сөздер қолданылады. ал ғылыми мәтінде ғылыми терминдер,сандар,нақты дәл жазылады. Объяснение: көркем мәтінде артық кетпес. Спасибо. Оцените пользу ответа. Мозг Отвечающий. Остались вопросы? МЫСАЛ стилистикалық талдау, көркем, ғылыми немесе публицистикалық мәтін ол сондай-ақ, оның тарихы құру туралы ұсыныс дәл сөздерді таңдауға және олардың. Ғылыми мәтіндер белгілі бір заттың, фактінің, құбылыстың заңдылығын суреттейтін мәтіндерді айтамыз. Ғылыми мәтіндерге мақала, очерк, реферат,рецензия, аннотация,ғылыми хабар,т.б жатқызуға болады. Ғылыми мәтіннің басқа мәтіндерден айырмашылығы:оның композициясы, ұйымдастырылуы, құрылымы ерекше бір үндесуге, бірізділікке бағытталады. Тілді тиянақты білу мен меңгеруде ғылыми мәтінді игерудің жолдары көп.Ол сөйлесім әрекеті, соның ішінде оқылым арқылы, оқылымға қатысты амалдар арқылы тиімді іске асады. 2-кезең.Мәтіннен информацияны алуға тікелей бағытталады. Ғылыми мәтіндердің мазмұнын ашатын лексикалық ерекшеліктер: 1.Негіздеу. 2.Түсіндіру. Мәтіннің түрлері Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы мәтін құрауға үйретті, олардың түрлерін ажырата білуге дағдыландыру. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту 2. Дамытушылық: Оқушылардың осы сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, ойлау, сөйлеу, танымдық, ізденімпаздық қасиетін арттыру. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. 3. Тәрбиелік: Мәтінді зерделей білуге, құрауға дағдыландыру. Таза, ұқыпты, тиянақтылыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас Сабақтың типі: қайталау. Ғылыми тіл құрылымын анықтап, ғылыми мәтіннің стилистикасын қарастыруда ғалым С.Әлісжановтың еңбегі ерекше аталады. Алайда ғылыми мәтіннің барлық ауқымды жақтарын тануда, негізгі ұғымдары мен өзіне тән ерекшеліктерін түсінуде, коммуникативтік құрылымын айқындауда бұл еңбектердің аздық етері сөзсіз. Сондықтан ғылыми мәтіндердің құрылымын, өзіне тән ерекшеліктерін, әдеби тілге қызмет етуін зерттеу тілші-ғалымдарға жүктелген алдағы уақыттың үлкен еншісі деп түсінеміз. Ғылыми мәтіндердегі осы тәріздес тілдік-коммуникативтік белгілер оның мазмұндық ұйымдасуын құрайды. Мазмұндық ұйымдасу тақырыптық ұйымдасуға, мәтіннің тақырыбына тікелей байланысты. Жалпы ғылыми стиль жазба стильге жатады, оған әр түрлі ғылым саласында жазылған барлық түрлерінде жүргізілетін бухгалтерлік есеп пен аудитті қайта құру. Ғылыми мәтін дегеніміз ақпарат ғылымның принциптері мен әдістерімен алынған жазбаша құжат. Ол ресми және объективті тұжырыммен жазылған, өйткені оның негізгі мақсаты ақпараттандыру болып табылады. Ғылыми мәтін дегеніміз ақпарат ғылымның принциптері мен әдістерімен алынған жазбаша құжат. Сурет бойынша ертегі құрау. Түлкі мен қарға. 3 тапсырма. Дәптермен жұмыс. Мәтін құрау. Топ топпен. 4 тапсырма. Ол іннен басын қылтитып, тасбақаға: Рақмет. МЫСАЛ стилистикалық талдау, көркем, ғылыми немесе публицистикалық мәтін ол сондай-ақ, оның тарихы құру туралы ұсыныс дәл сөздерді таңдауға және олардың. Мәтін лингвистикасы ғылыми пән ретінде Мәтін лингвистикасы өзінің теориясы мен практикасы бар салыстырмалы түрде алғанда жас (ХХ ғасырдың ортасы) дербес ғылым және оқу пәні. МӘТІН ТҮРЛЕРІ және ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ Барлық мәтіндер, ең алдымен, лингвистикалық нысан болып табылады. Мәтін туралы білім мен тәжірибелік дағды, ең алдымен, оқу мен тындап түсіну әрекетіне байланысты. Ол сөзінде ғылыми стилі, сондықтан арнайы нота тұр. мәтін мысалдар көп, оны түсінуге болады. Ерекшеліктері сөйлеу мәнерлері. сөйлеу стильдер түрлі пайда коммуникативтік бағдар, яғни ақталған сөйлеу мазмұнының әртүрлілігі, сондай-ақ оның байланыс мақсаттары болып табылады. ғылыми стиль мәтіндерді мысалдары. айырым ерекшеліктері анықтауға және дұрыс сөйлеу, мәтін мысалдар ғылыми стилі анықтауға көмектеседі: «Ұрлық мәселесі бизнес тұлға тарапынан уақтылы және тиісті шаралар қабылдауды талап етеді, атап айтқанда еңбек қосымша құралдарын пайдалану шабуыл ықтимал қаупін жою үшін».

    жәдитшілдік деген не, жәдидизм деген не жұптық жұмыс төмендегі сөйлемдерді, ел боламын десең бесігіңді түзе құрмалас сөйлем умный транспорт онлайн, расписание автобусов караганда по городу мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы радиоспектакль миллион за улыбку ғылым туралы өлең жолдары, өнер білім туралы өлеңдер
    тұщы су қорының азаюы
    байконурский акимат номер телефона
    өндірістік сала дегеніміз не
    гүл өсіру шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар
    как найти старый сайт

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ алаш қозғалысы және ұлттық мемлекет идеясы ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.