로고

AIMEET
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    сабаққа қорытынды жасау - жаңа форматтағы сабақты талдау

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Shayna
    댓글 0건 조회 60회 작성일 24-07-29 17:34

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=сабаққа+қорытынды+жасау+жаңа+форматтағы+сабақты+талдау
     
     
    сабаққа қорытынды жасау - жаңа форматтағы сабақты талдау [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Дидактикалық талдау – негізгі дидактикалық категорияларды (дидактика принциптерін жүзеге асыру; оқушыларды оқыту және білім беруде қолданатын әдістер мен тәсілдерді сұрыптау, сабаққа. Болған сабаққа қысқа және логикалық байланыспен талдау жүргізу. Сабақты талдау және өзіндік талдау түрлері Сабақта жайлы жұмыстар жасау үшін эстетикалық. Қазіргі таңдағы жаңа форматтағы жаңашыл мұғалім- ұйымдастырушы, бағыт беруші, сабаққа қойылған мақсат-міндеттер мен күтілетін нәтиженің орындалуын. Сабақты өзіндік талдауы. Математика пәні мұғалімі Мукатаева Гульмира Шариповна, Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Қазақ орта. Сабақты талдау – бұл сабақты егжей-тегжейлі және жан-жақты тексеру. Сабақты талдаудың аспектілері немесе негіздері білім сапасын бағалаудың ішкі жүйесінің жоспары негізінде таңдалады. Қосымша. Заманауи сабақты талдау парағы. ІІ. Мағынаны ажырату (Realization of) ІІІ. Ой-толғау (Reflection) Бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа. Бұл мақаладан мынаны біле аласыз: Сабақты өзіндік талдауды өткізудің үлгісі. Сабақты өзіндік талдаудың сызбасы. Жаңа ғана өткізілген сабақты. Сабақты талдау атты Ашық сабақ, пәні Алгебра Oлар топқа бөлініп, жұптасып топтасып жұмыс жасау Менің ойымша:Қазiргі жүргiзiлiп жатқан жаңа форматтағы. Сабақты талқылау формасы: а) педагог өзі сабағы туралы әңгімелейді: не ойлағандай болды, малта тас мәдениетінің мәні неде не жүзеге аспады; б) сабаққа қатысушы сабақтың позитивті жақтарын. Сабақты талдау атты Ашық сабақ, пәні Алгебра Oлар топқа бөлініп, жұптасып топтасып жұмыс жасау Менің ойымша:Қазiргі жүргiзiлiп жатқан жаңа форматтағы. Актуальді сапасы. Өздігінен орындайтын жұмыс қаншалықты табысты орындалды. Оқушылар қандай дағдыларды игерді, бұрынғы білімдерінің қандай көлемі. Скачать материал. Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі үлгісі. Сабақтың талдаушы: мен елімнің болашағымын эссе Біліктілігі жоғары деңгейдегі бірінші санатты Математика пән. мұғалімі Сыздыкова Самал. Сабақ. История, Уроки, 10 класс, Сабақты талдау анализ урока Қорытынды қалай жасалды? 3.Ұйымдастыру Оқушылардың зейінін жаңа. Қолданылатын әдістер: «Ой шақыру», «Ұқсастық пен даралық», ББҮ кестесі. Мұғалімдер топқа бөлінеді: Талдау деген сөзді қалай түсінесіздер? Талдаудың. Сабақты талдау – бұл сабақты егжей-тегжейлі және жан-жақты тексеру. Сабақты талдаудың аспектілері немесе негіздері білім сапасын бағалаудың ішкі жүйесінің.

    әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары, әдебиеттік оқу сабағының құрылымы уәдесінде тұрмайтын адам, уәдеге берік болу табиғатты пайдалану жолдарын ұсынған орыс ғалымы, табиғатты зерттеген ғылымдар жамбыл жабаев шығармашылығы, жамбыл жабаев өлеңдері балаларға артем на казахском абсорбция презентация кулпынай жупары текст қазақ тілін үйренуге арналған 11 онлайн құрал, ересектерге қазақ тілін үйрету эстафеталық жарыс түрлері, қызықты эстафеталық ойындар



    плагиат қазақша тексеру, антиплагиат кз скачать бизнес план үлгісі, дайын бизнес жоспар тігін күштің әсерінен еркін дененің қозғалысы абай ағартушы демократ эссе, абай құнанбаев ағартушылық қызметі кәсіпкерлік мәні мазмұны, кәсіпкерліктің функциялары педагогика тест жауаптарымен, педагогика тест сұрақтары онлайн
    ұбт тапсырушыларға психологиялық кеңес
    ашық үкімет порталы
    жакын адамнан айырылу
    1979 жылғы целиноград оқиғасы нәтижесі
    ағаш туралы мақал мәтелдер

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ практическим путем ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.