로고

AIMEET
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    өзін-өзі бағалау қасиетін қалыптастыру - оқушылардың өзін өзі бағалау …

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Mario
    댓글 0건 조회 29회 작성일 24-09-08 11:08

    본문

     
     
     
     
     
     

     
     
    өзін-өзі бағалау қасиетін қалыптастыру - оқушылардың өзін өзі бағалау әдістері [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    С.Т.Щацкий) Бағалаудың түрлері мен әдістерін ұтымды пайдалану мұғалімге оқытуды даралауға, яғни әр оқушының мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескеруге. Өзін-өзі бағалау жеке тұлға ретінде жеке өз әрекеттеріне жататын құбылыс болып табылады, ол үш негізгі функцияларды орындайды: реттеу, дамыту және қорғау. Өзін-өзі бағалау қасиетін қалыптастыру Фото: Массагет. 11:10. Адамның өзін-өзі бағалауы – өзін түсініп, қалай бар солай қабылдап, жеке. Оқушыларды жетістікке жетелеу және жиі оң кері байланыс беру арқылы жасай алатын көзқарасты қалыптастыру және сенімділікті арттыру мұғалімдер мен ата-аналардың маңызды рөлдері болып. Ұйымның өзін-өзі бағалау тәсілдерін талдау келесі маңызды жақтарын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді: өсімдік түрлері атты еңбектің авторы кім өзін-өзі бағалау – бұл ұйымның «денсаулық. Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі мағынада-бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып,не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын. Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Білім беру саласында сапаны. Хабардар етіп отыру қажет. Оқушылар өзін-өзі тәрбиелеу тәжірибесі, өз тұлғасында сапалық қасиеттерді қалыптастыру жолдары мен тәсілдері туралы хабарларды қызыға. Формативті бағалаудың ерекшеліктері оқушының күнделікті білім сапасы; білім алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу; «5» балдық бағалау. Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Білім беру саласында сапаны. By G Koshjanova 2023 — Мақалада болашақ арнайы педагогтың кәсіби өзін-өзі бағалау мәселелері қарастырылады. Бұған дейін қажетті жеке және кәсіби қасиеттер, педагогтың кәсіби. Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Білім беру саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының 2022. Мақсаты: оқушылардың рухани -адамгершілік қасиеттерін дамыту. Ұжымда, отбасында, қоғамдық орындарда мәдениетті болуға баулу. Нәтижесінде. Зерттеу пәні – оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру үдерісі. Мақсаты: оқушылардың өзін-өзі бағалауын және оның тиімді қызмет етуі мен. Бағалау» термині «жақын отыру» латын тіліндегі мағынада-бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып,не істегенін немесе өзін-өзі бақылау. Оқушылардың өзін бағалауға арналған тиімді әдістердің түрлері.1) Бағалау транспортирі.2) Градус бағалау.

    интеллектуальная собственность гк рк, интеллектуальная собственность примеры қазақ тілі оқу бағдарламасы 5-9 сынып, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқу бағдарламасы 10-11 сынып 30 асып барамын аккорды, 30 дан асып барамын текст ик сыныптан тыс іс шаралар 3 сынып, сыныптан тыс жұмыс тақырыптары тәрбие түрлері мен әдістері, тәрбие әдістері слайд шежіре ағашы суреті қазақтың жазба әдебиетін қалыптастырушы кім getting to school 1 grade




    жусан банк кредит для ип отзывы
    мектеп туралы эссе 11 сынып
    түзету сабақтары бастауыш сыныпқа
    биотехнолог деген кім martebe білім сайты
    қазақ әдебиеті 5 сынып бжб жауаптары 1 тоқсан

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ мәдениеттану жүйесіне қандай пәндер жатады ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.